«Практика здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану з урахуванням особливостей, встановлених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, (з урахуванням останніх змін і доповнень )

  • Дата проведення 2-5 вересня
  • Місце Одеса, пансионат Совиньон

 

86 від 01,07.2025р

Запрошуємо до участі в роботі  навчання замовників і учасників з питань:

          «Практика здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану з урахуванням особливостей, встановлених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178,

(з урахуванням останніх змін і доповнень )

який відбудеться  2-5 вереcня 2025 року в м. Одеса, (Совиньон)

Доповідач: Тетяна Колісник – експерт-практик із багаторічним досвідом з питань публічних закупівель

Основні питання до висвітлення:

  1. Сучасний стан нормативно-правового поля здійснення публічних закупівель.

— ПДВ в закупівлях: як оголошуємо закупівлю з ПДВ чи без, як укладаємо договір про закупівлю?

— Нові поля в ЕСЗ, технічні реалізації: що врахувати замовникам при оголошенні закупівель.

  1. Закупівлі з використанням інструменту Ukraine Facility.

— На які закупівлі поширюються вимоги Рамкової угоди.

— Які вимоги Рамкової враховуємо при проведенні закупівель.

— Покрокові вимоги для відкритих торгів, запиту пропозицій постачальників, закупівлі без використання ЕСЗ.

— Практики АМКУ, ДАСУ.

  1. Локалізація в закупівлях.

— Визначаємо обов’язок застосувати вимоги щодо локалізації.

— Чи є можливість купувати нелокалізований товар і в яких випадках?

— Реалізація вимог щодо локалізації у відкритих торгах, запиті пропозицій постачальників, закупівлі без використання ЕСЗ.

— Чи узгоджуються вимоги щодо локалізації з вимогами щодо Ukraine Facility в одній закупівлі?

— Практики АМКУ, ДАСУ.

  1. Закупівля природного газу для забезпечення потреб 2025 року та планування закупівель на 2026 рік.

— В яких випадках можна застосовувати механізм укладення договорів з ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг».

  1. Закупівлі за кошти субвенцій.

— Механізм здійснення закупівель.

— Дотримання вимог щодо Ukraine Facility.

  1. Закупівля без використання електронної системи закупівель або укладення «прямого» договору (звіт про договір, укладений без використання електронної системи). Повноваження ДАСУ щодо моніторингу «прямих» договорів.

— Закупівлі до 50 тис.грн.: включення до річного плану, необхідність оприлюднення звіту.

— Підстави для укладення договорів про закупівлю без використання електронної системи (винятки) та їх документальне підтвердження.

— Строк оприлюднення, наслідки порушення строку та відповідальність.

— Необхідність погодження прямих договорів з керівництвом.

— Покроковий алгоритм дій замовника.

  1. Коротко про закупівлі через електронний каталог.

— Обов’язковість, вартісні межі: лікарські засоби та медичні вироби.

— Обов’язковість, вартісні межі: продукти харчування.

— Покроковий алгоритм проведення.

— Положення/умови, які необхідно необхідно врахувати в проекті договору при здійсненні закупівель через електронний каталог.

  1. Відкриті торги.

— Що є дискримінацією.

— Виправлення недоліків тендерної пропозиції — «24 години»: що можна правити.

  1. Окремі закупівельні питання:

— Оприлюднення цін на матеріальні ресурси та машинозчитувальний формат документів.

Питання внесення змін до договорів при зміні цін. Розглядаємо на прикладі продуктів харчування.

10.Відповіді на запитання

Учасники заходу отримають: лекції, консультації , ексклюзивний конспект від лектора.

Вартість участі у заході 16501грн, без ПДВ.

Місце проведення:  м.Одеса, пров. Южносанаторний 2, пансионат «Совиньон»

Заїзд і реєстрація  учасників навчання 2 вересня на першому поверсі прийомного відділення пансионату «Совиньон» при наявності оформленого договору-акта (адреса, підпис керівника, печатка).

Обов’язково підтвердити участь за телефонами: 050-551-21-07, 068-536-1754   

День від’їзду – 5 вересня

Проїзд:від ж/д вокзалу м.Одеса, маршрутним таксі № 220 до житлового мікрорайону «Совиньон.»

Для участі у навчанні необхідно заповнити реєстраційну картку, та  відправити картку на е-mail: [email protected]

 

Заявка на участь (назва навчання, дата)

Назва установи –______________________________________________

Адреса установи –___________________________________________

Прізвище, Ім’я та по батькові учасника –______________________________

Посада______________________________________________________

Телефон робочій та мобільний  – ________________________________

Е-mail  –______________

ОРГКОМІТЕТ