«Практика здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану з урахуванням особливостей, встановлених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, (з урахуванням останніх змін і доповнень )
№ 86 від 01,07.2025р
Запрошуємо до участі в роботі навчання замовників і учасників з питань:
«Практика здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану з урахуванням особливостей, встановлених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178,
(з урахуванням останніх змін і доповнень )
який відбудеться 2-5 вереcня 2025 року в м. Одеса, (Совиньон)
Доповідач: Тетяна Колісник – експерт-практик із багаторічним досвідом з питань публічних закупівель
Основні питання до висвітлення:
- Сучасний стан нормативно-правового поля здійснення публічних закупівель.
— ПДВ в закупівлях: як оголошуємо закупівлю з ПДВ чи без, як укладаємо договір про закупівлю?
— Нові поля в ЕСЗ, технічні реалізації: що врахувати замовникам при оголошенні закупівель.
- Закупівлі з використанням інструменту Ukraine Facility.
— На які закупівлі поширюються вимоги Рамкової угоди.
— Які вимоги Рамкової враховуємо при проведенні закупівель.
— Покрокові вимоги для відкритих торгів, запиту пропозицій постачальників, закупівлі без використання ЕСЗ.
— Практики АМКУ, ДАСУ.
- Локалізація в закупівлях.
— Визначаємо обов’язок застосувати вимоги щодо локалізації.
— Чи є можливість купувати нелокалізований товар і в яких випадках?
— Реалізація вимог щодо локалізації у відкритих торгах, запиті пропозицій постачальників, закупівлі без використання ЕСЗ.
— Чи узгоджуються вимоги щодо локалізації з вимогами щодо Ukraine Facility в одній закупівлі?
— Практики АМКУ, ДАСУ.
- Закупівля природного газу для забезпечення потреб 2025 року та планування закупівель на 2026 рік.
— В яких випадках можна застосовувати механізм укладення договорів з ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг».
- Закупівлі за кошти субвенцій.
— Механізм здійснення закупівель.
— Дотримання вимог щодо Ukraine Facility.
- Закупівля без використання електронної системи закупівель або укладення «прямого» договору (звіт про договір, укладений без використання електронної системи). Повноваження ДАСУ щодо моніторингу «прямих» договорів.
— Закупівлі до 50 тис.грн.: включення до річного плану, необхідність оприлюднення звіту.
— Підстави для укладення договорів про закупівлю без використання електронної системи (винятки) та їх документальне підтвердження.
— Строк оприлюднення, наслідки порушення строку та відповідальність.
— Необхідність погодження прямих договорів з керівництвом.
— Покроковий алгоритм дій замовника.
- Коротко про закупівлі через електронний каталог.
— Обов’язковість, вартісні межі: лікарські засоби та медичні вироби.
— Обов’язковість, вартісні межі: продукти харчування.
— Покроковий алгоритм проведення.
— Положення/умови, які необхідно необхідно врахувати в проекті договору при здійсненні закупівель через електронний каталог.
- Відкриті торги.
— Що є дискримінацією.
— Виправлення недоліків тендерної пропозиції — «24 години»: що можна правити.
- Окремі закупівельні питання:
— Оприлюднення цін на матеріальні ресурси та машинозчитувальний формат документів.
— Питання внесення змін до договорів при зміні цін. Розглядаємо на прикладі продуктів харчування.
10.Відповіді на запитання
Учасники заходу отримають: лекції, консультації , ексклюзивний конспект від лектора.
Вартість участі у заході 16501грн, без ПДВ.
Місце проведення: м.Одеса, пров. Южносанаторний 2, пансионат «Совиньон»
Заїзд і реєстрація учасників навчання 2 вересня на першому поверсі прийомного відділення пансионату «Совиньон» при наявності оформленого договору-акта (адреса, підпис керівника, печатка).
Обов’язково підтвердити участь за телефонами: 050-551-21-07, 068-536-1754
День від’їзду – 5 вересня
Проїзд:від ж/д вокзалу м.Одеса, маршрутним таксі № 220 до житлового мікрорайону «Совиньон.»
Для участі у навчанні необхідно заповнити реєстраційну картку, та відправити картку на е-mail: [email protected]
Заявка на участь (назва навчання, дата)
Назва установи –______________________________________________
Адреса установи –___________________________________________
Прізвище, Ім’я та по батькові учасника –______________________________
Посада______________________________________________________
Телефон робочій та мобільний – ________________________________
Е-mail –______________
ОРГКОМІТЕТ