«Практика здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану з урахуванням особливостей, встановлених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178» (з рахуванням змін, внесених постановою КМУ від 01.09.2025 №1067)

  • Дата проведення -
  • Місце -

 

      Запрошуємо Вас до участі в онлайн тренінгу,

«Практика здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану з урахуванням особливостей, встановлених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178»

(з рахуванням змін, внесених постановою КМУ від 01.09.2025 №1067)

     Який відбудеться 16 вересня 2025 року

Доповідач: Колісник Тетяна Василівна- фахівець практик з багаторічним стажем
Місце проведення: онлайн, платформа ZOOM
Початок занять о 10-00

Програма навчання

  1. Сучасний стан нормативно-правового поля здійснення публічних закупівель.

1.1. Постанова КМУ від 01.09.2025 №1067  «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»:

— електронні протоколи: додаткова опція чи обов’язок;

— необхідність оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси за договорами, укладеними без використання електронної системи закупівель;

— зміна порядку збільшення ціни у разі зміни середньоринкових цін на товари, документальне підтвердження, обгрунтування;

— зміни до договорів про закупівлю: яка додатково інформацію оприлюднюється.

  1. Закупівлі з використанням інструменту Ukraine Facility.

— На які закупівлі поширюються вимоги Рамкової угоди.

— Які вимоги Рамкової враховуємо при проведенні закупівель.

-Покрокові вимоги для відкритих торгів, запиту пропозицій постачальників, закупівлі без використання ЕСЗ.

— Практики АМКУ, ДАСУ.

  1. Локалізація в закупівлях.

— Визначаємо обов’язок застосувати вимоги щодо локалізації.

— Чи є можливість купувати нелокалізований товар і в яких випадках?

— Реалізація вимог щодо локалізації у відкритих торгах, запиті пропозицій постачальників, закупівлі без використання ЕСЗ.

— Чи узгоджуються вимоги щодо локалізації з вимогами щодо Ukraine Facility в одній закупівлі?

— Практики АМКУ, ДАСУ.

  1. Закупівля природного газу для забезпечення потреб 2025 року та планування закупівель на 2026 рік.

— В яких випадках можна застосовувати механізм укладення договорів з ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг».

  1. Закупівлі за кошти субвенцій/донорів.

— Механізм здійснення закупівель.

— Дотримання вимог щодо Ukraine Facility.

  1. Закупівля без використання електронної системи закупівель або укладення «прямого» договору (звіт про договір, укладений без використання електронної системи). Повноваження ДАСУ щодо моніторингу «прямих» договорів.

— Закупівлі до 50 тис.грн.: включення до річного плану, необхідність оприлюднення звіту.

— Підстави для укладення договорів про закупівлю без використання електронної системи (винятки) та їх документальне підтвердження.

— Строк оприлюднення, наслідки порушення строку та відповідальність.

— Необхідність погодження прямих договорів з керівництвом.

— Покроковий алгоритм дій замовника.

  1. Коротко про закупівлі через електронний каталог.

— Обов’язковість, вартісні межі: лікарські засоби та медичні вироби.

— Обов’язковість, вартісні межі: продукти харчування.

— Покроковий алгоритм проведення.

— Положення/умови, які необхідно необхідно врахувати в проекті договору при здійсненні закупівель через електронний каталог.

  1. Відкриті торги.

— Що є дискримінацією.

— Виправлення недоліків тендерної пропозиції — «24 години»: що можна правити.

  1. Окремі закупівельні питання:

— Оприлюднення цін на матеріальні ресурси та машинозчитувальний формат документів.

Питання внесення змін до договорів при зміні цін.

— ПДВ в закупівлях: як оголошуємо закупівлю з ПДВ чи без, як укладаємо договір про закупівлю?

— Нові поля в ЕСЗ, технічні реалізації: що врахувати замовникам при оголошенні закупівель.

Учасники заходу забезпечуються: лекціями, консультаціями ,ексклюзивним конспектом лектора по темі навчання.

Вартість онлайн тренінгу: 2225грн.

Початок занять о 10-00

Обов’язково підтвердити участь за телефонами:  050-551-21-07,  068-536-1754 

  Для участі у заході необхідно направити дані учасника згідно заявки на участь у вебінарі на е-mail: [email protected]

     Далі необхідно оплатити захід та отримати код до кабінету вебінару.

Розсилка кодів до кабінету вебінару здійснюється за годину до початку вебінару

 

Заявка на участь у вебінарі (назва навчання, дата)

Назва установи –___________________________________________

Адреса установи –___________________________________________

Прізвище, Ім’я та по батькові учасника –_________________________

Посада____________________________________________________

Телефон робочій та мобільний  – ______________________________

Е-mail (на який прийде посилання на вебінарну кімнату) –______

ОРГКОМІТЕТ