«Практика здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану з урахуванням особливостей, встановлених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178» (з рахуванням змін, внесених постановою КМУ від 01.09.2025 №1067)
Запрошуємо Вас до участі в онлайн тренінгу,
«Практика здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану з урахуванням особливостей, встановлених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178»
(з рахуванням змін, внесених постановою КМУ від 01.09.2025 №1067)
Який відбудеться 16 вересня 2025 року Доповідач: Колісник Тетяна Василівна- фахівець практик з багаторічним стажем Місце проведення: онлайн, платформа ZOOM Початок занять о 10-00
Програма навчання
- Сучасний стан нормативно-правового поля здійснення публічних закупівель.
1.1. Постанова КМУ від 01.09.2025 №1067 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»:
— електронні протоколи: додаткова опція чи обов’язок;
— необхідність оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси за договорами, укладеними без використання електронної системи закупівель;
— зміна порядку збільшення ціни у разі зміни середньоринкових цін на товари, документальне підтвердження, обгрунтування;
— зміни до договорів про закупівлю: яка додатково інформацію оприлюднюється.
- Закупівлі з використанням інструменту Ukraine Facility.
— На які закупівлі поширюються вимоги Рамкової угоди.
— Які вимоги Рамкової враховуємо при проведенні закупівель.
-Покрокові вимоги для відкритих торгів, запиту пропозицій постачальників, закупівлі без використання ЕСЗ.
— Практики АМКУ, ДАСУ.
- Локалізація в закупівлях.
— Визначаємо обов’язок застосувати вимоги щодо локалізації.
— Чи є можливість купувати нелокалізований товар і в яких випадках?
— Реалізація вимог щодо локалізації у відкритих торгах, запиті пропозицій постачальників, закупівлі без використання ЕСЗ.
— Чи узгоджуються вимоги щодо локалізації з вимогами щодо Ukraine Facility в одній закупівлі?
— Практики АМКУ, ДАСУ.
- Закупівля природного газу для забезпечення потреб 2025 року та планування закупівель на 2026 рік.
— В яких випадках можна застосовувати механізм укладення договорів з ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг».
- Закупівлі за кошти субвенцій/донорів.
— Механізм здійснення закупівель.
— Дотримання вимог щодо Ukraine Facility.
- Закупівля без використання електронної системи закупівель або укладення «прямого» договору (звіт про договір, укладений без використання електронної системи). Повноваження ДАСУ щодо моніторингу «прямих» договорів.
— Закупівлі до 50 тис.грн.: включення до річного плану, необхідність оприлюднення звіту.
— Підстави для укладення договорів про закупівлю без використання електронної системи (винятки) та їх документальне підтвердження.
— Строк оприлюднення, наслідки порушення строку та відповідальність.
— Необхідність погодження прямих договорів з керівництвом.
— Покроковий алгоритм дій замовника.
- Коротко про закупівлі через електронний каталог.
— Обов’язковість, вартісні межі: лікарські засоби та медичні вироби.
— Обов’язковість, вартісні межі: продукти харчування.
— Покроковий алгоритм проведення.
— Положення/умови, які необхідно необхідно врахувати в проекті договору при здійсненні закупівель через електронний каталог.
- Відкриті торги.
— Що є дискримінацією.
— Виправлення недоліків тендерної пропозиції — «24 години»: що можна правити.
- Окремі закупівельні питання:
— Оприлюднення цін на матеріальні ресурси та машинозчитувальний формат документів.
— Питання внесення змін до договорів при зміні цін.
— ПДВ в закупівлях: як оголошуємо закупівлю з ПДВ чи без, як укладаємо договір про закупівлю?
— Нові поля в ЕСЗ, технічні реалізації: що врахувати замовникам при оголошенні закупівель.
Учасники заходу забезпечуються: лекціями, консультаціями ,ексклюзивним конспектом лектора по темі навчання.
Вартість онлайн тренінгу: 2225грн.
Початок занять о 10-00
Обов’язково підтвердити участь за телефонами: 050-551-21-07, 068-536-1754
Для участі у заході необхідно направити дані учасника згідно заявки на участь у вебінарі на е-mail: [email protected]
Далі необхідно оплатити захід та отримати код до кабінету вебінару.
Розсилка кодів до кабінету вебінару здійснюється за годину до початку вебінару
Заявка на участь у вебінарі (назва навчання, дата)
Назва установи –___________________________________________
Адреса установи –___________________________________________
Прізвище, Ім’я та по батькові учасника –_________________________
Посада____________________________________________________
Телефон робочій та мобільний – ______________________________
Е-mail (на який прийде посилання на вебінарну кімнату) –______
ОРГКОМІТЕТ